Skip to content
rise (2)

77

%

Open rate mailingu
rise (2)

50

%

Click rate mailingu
rise (2)

7

x

vyšší CTR než průměr
Toyota_info

Toyota jede, jejich digitální komunikace taky. Jednu brzdu jsme v marketingu ale odhalili. Nevyužitý potenciál e-mailingu a nástroje Salesforce, který pro rozesílky Toyota využívá. A tak jsme klienta oslovili s výkonnostní strategií, oživili jsme klientovu databázi a rozjeli tak další silný kanál prodeje.

SF

Přebrání účtu nebyla hračka

“Účet si agentura přebírala bez jakékoliv dostupné dokumentace a bližšího vysvětlení. Bylo skvělé vidět, jak rychle se i v tak nečitelné struktuře dokázali zorientovat a připravit databázi k růstu. Díky tomu teď naše spolupráce jede maximálně efektivně a newslettery posíláme raz dva.”
1692959166515 kopie

pAVLÍNA DENKOVÁ
marketing communication

Pečlivý start se vyplatil

Na nic nespěchat se při nastavování e-mailingové strategie vyplácí. Než jsme začali s rozesílkami, provedli jsme zásadní kroky k funkčnímu e-mailingu, bez kterých by nebylo výsledků:

DNS

Zásadní krok je zkontrolovat nastavení šifrování e-mailu, vyhnete se tak parkování newsletterů ve spamu. 

Strategie

Jelikož klient s databází nepracoval, bylo potřeba šlápnout na plyn opatrně. Takové strategii se říká warm-up. Během ní jsme pečlivě monitorovali ukazatele jako je reputace domény, otevíranost, nebo bounce rate.

Sablony

Optimalizovali jsme šablony na různá zařízení, abychom nikde neztratili na výkonu.

Lightbulb-Feb-06-2024-11-24-43-5558-PM

👉 Nezapomeňte testovat šablony vašeho e-mailingu pro všechna zařízení.

Pokud si nejste jisti responzivitou Vaší šablony, napište nám na sales@atmt.cz a my Vám provedeme test šablony ZDARMA.

Rozesíláme!

Následně začaly rozesílky. Nejprve je vhodné cílit na nejangažovanější zákazníky. Taková data jsme ale neměli k dispozici, a tak jsme vsadili na zákazníky, kteří si sami řekli o to, že chtějí být informování o nové Toyotě C-HR. 

Vyplatilo se. Segment byl sice velmi úzký, ale OR byl 77% a CTR přes 50 %, což nám v reputaci pomohlo.

Mockup-Feb-09-2024-04-53-14-3407-AM

Následně jsme pak začali pomalu rozesílat na všechny zákazníky metodou warm-upů - pokud nevíte, co je warm-up můžete se podívat třeba na tento článek.

Personalizace a segmentace jede

Využili jsme všeho, co nám aktuální databáze dovolila. A personalizovali jsme. 

  • Zákazníky jsme segmentovali podle PSČ a personalizovali tak emaily promující Roadshow podle toho, kdy dorazila Roadshow k našim zákazníkům.
Before-after

7x vyšší CTR než průměr

Díky automatizaci a chytré segmentaci jsme s nefunkční databáze vytvořili výkonný marketingový kanál. Posuďte sami. 

Results
Práce s databází se vyplatí.

Chcete ji taky napumpovat? Ozvěte se!